Portfolio

Äntligen har jag skapat mig en portfolio! Ni hittar den här. Jag har haft otroligt svårt att välja ut bilder som jag tycker är snygga – det är den mörka baksidan av att följa riktigt duktiga fotografer. Om någon av er kommer att tänka på en bild jag har tagit som ni tycker är extra bra, säg gärna till!

4 reaktioner på ”Portfolio

  1. Vad roligt! 🙂 Snygg sida! Tyvärr har jag inte så jättebra koll på allt du ha fotat så jag kan inte ge något tips 😦

    btw, jag läste din beskrivning och har hittat ett liiiitet fel. Det är Förbundets (inte föreningens) styrelse, du kanske kan ändra det bara 🙂

Kommentera

