Mitt liv just nu

Min ena utbildning, tyskakursen, har redan avslutats. Den andra är precis på slutspurten: i dag lämnade jag in min tidningslayout (har imiterat en artikel ur DN Världen i Indesign) och i morgon ska jag redovisa den. Utöver det ritar jag kort och shoppar presenter (har minst fyra studenter och två födelsedagsbarn att fira), övningskör, säljer gammal kurslitteratur, provar nya glasögon och festar litegrann. Sommarkänslorna lyser med sin frånvaro: i går var det inte bara den kallaste junidagen i Stockholm på 84 år – det var också kallare än det var på julafton. FML >_<

Kommentera

