Uppdatering

Hej, kära vänner och ännu icke dito.

Den här veckan har jag fyllt tjugo. I lördags höll jag i en karaokefest med Disneytema. (Ålderskris?) I övrigt händer inte så vansinnigt mycket i mitt liv. Jag jobbar på med försäljningen och lär mig massor varje dag. Spontanumgänge med kompisar har det blivit klent med, delvis på grund av att två av mina (i båda bemärkelserna) närmsta vänner flyttat från stan, åt varsitt håll. I stället träffar jag min familj, löser sudoku på kamikazenivå och pysslar med scoutgrejer. Övrigt om min livssituation: jag behöver gå och klippa mig, jag har ett äckligt sår i handflatan efter en cykelvurpa i fredags, jag har fått tillbaka min kamera (som nu fokuserar som den ska), jag tränar för lite och jag har upptäckt James Taylor.

Kommentera

