God jul!

Jag vill ta chansen att skicka er alla en virtuell julaftonskram! Kortet nedan gjorde jag till ”secret Santa”-bytet som vi har i personalen vid Kandersteg International Scout Centre. Som namnet antyder ska tomten helst vara hemlig – jag hoppas att [Keeva] (som hennes namn uttalas) inte hittar hit, helt enkelt.

malin's card

En lite mer detaljerad beskrivning av vad jag faktiskt sysslar med i Kandersteg, inklusive ett par foton, kommer vad det lider. Ha en riktigt fin julafton nu! Och om ni har lust, kan ni imponeras av att jag skrivit hela denna text utan att nyttja ord med de svenska specialvokalerna. Ha!

Kommentera

