Hej igen.

Jag bestämmer mig för att göra slag i saken och börja blogga igen, något jag längtat efter under en lång tid. Och plötsligt vill jag göra alldeles för mycket på en och samma gång: jag vill skriva till er om allt jag tänker på. Jag vill lyssna på tio olika podcasts (för allmänbildning är min mani och jag skjuter med hagelgevär från höften och siktar ingen särskild stans). Juninattsdimman (som mer är en kringdansande regndroppeflock än ett typiskt sommarregn) doftar alldeles outhärdligt och jag måste, måste ut och smaka på den. Alla saker som drar i mig stressar upp mig – och jag går ut i köket och brer en macka i stället. Så typiskt.

Med det sagt hälsar jag er välkomna tillbaka, och hoppas att ni önskar mig detsamma. Efter promenaden ska jag berätta om vart jag tagit mig sedan sist.

Kommentera

